Fakturan betald och I'm back

Jag är tillbaka, mina pengar har överförts till min bredbandsleverantör och jag kan återigen ha ett virtuellt, socialt liv. Har saknat min möjlighet att skriva av mig här och förmedla mina tankar och känslor. Sanningen att säga har inte mycket skett i mitt stillsamma liv, det mesta kretsar kring arbetet och att ordna mat för dagen. Har hittills varit oförskämt duktig på att laga mat och medbringa matlåda till arbetslunchen.

Fick erbjudande om ett längre vikariat på arbetsplatsen men min vilja att vara ärlig är stor, berättade att jag sökt en skola till hösten och att jag eventuellt kommer att tacka ja, om de nu tar in mig. Så tjänsten gick till en annan. Det är en bra arbetsplats jag hamnat på, med trevliga kollegor och ett skapligt stimulerande arbete. Men att studera har varit min plan någon gång i framtiden, varför inte nu? Återstår att se om jag kommer in.

I helgen ska jag åka iväg med ett helt galet gäng på en Ålandsbåt och antar att intaget av alkohol lär stiga till otroliga höjder. Ber och hoppas att jag kan hålla mig vaken hela tiden, trött som jag alltid är. Ser fram emot denna resa oerhört, ska bli riktigt skoj.

Nej nu ska jag laga mat och vila lite. Jag återkommer och ska försöka hålla mina inlägg en aning tätare.

See you soon


Kommentarer
Postat av: Fantasia

Hej och välkommen tillbaka. Du har varit saknad! Hoppas du får det trevlig på båtresan.. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback