Den där känslan....

Det finns vissa speciella människor som alla tycker om, dessa människor med en otrolig utstrålning och ett varmt hjärta. De människor som ger en den där känslan, den speciella känslan av mänsklighet, värme och vänskap. Människor som bjuder på sig själv, lyssnar lite extra och är närvarande, som får en att känna sig omtyckt, speciell och bra. Jag har mött en av dessa speciella människor som har allt detta och ger av sig själv på ett så generöst sätt. En av mina arbetskamrater är en mycket fin människa.

Första gången jag blev tilldelad henne som inhoppande handledare kände jag genast att något hade vi gemensamt, vad, det visste jag inte. Idag fick vi möjligheten att talas vid, på en djupare nivå och snart insåg jag att våra liv har spenderats på ett liknande sätt, parallellt i universum, jag några år efter henne. De gemensamma dragen fick mig att känna igen mig, att känna en varm känsla av deltagande. Vissa människor ger en bara den där känslan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback