Booooring....

Helgen kan sammanfattas med ett enda ord: trist. Lördagen började med en sovmorgon och fortsatte sedan med en promenad på stan med min mor och min 13-åriga bror, min bror som helt plötsligt börjat bry sig om hur hans kalsonger ser ut och är villig att lägga ut flera hundra på rätt sort. Herregud, min lillebror håller på att växa upp! Efter detta gick jag hem, åt lite pasta och somnade igen. Vaknade vid halv nio och kikade på tv resten av kvällen innan jag gick till sängs. Så tråkigt att man går av! Vart tog mitt liv vägen? Om man åtminstonde kunnat dela denna tristess med någon...

Idag packades hela familjen in i bilen och vi körde till min mormor som i veckan firar sin 70:ende födelsedag. Eftersom min mor menade att jag inte rymdes så bra i det lilla baksätet i den lilla bilen, så fick jag köra. Solen sken från en klarblå himmel, den vita snön glittrade och vår familj såg ut som en samling polacker på jakt efter bär. I sakta mak forcerade vi länets vägar och blev omkörda av ett antal olika bilar som uppenbarligen inte gillade min framfart i av underlaget anpassad fart. Fick spendera dagen med fika, mat, kaffe, tårta och kortspel. Gemytligt med släkt och familj!

Den lugnaste helgen i mannaminne har passerat och jag hoppas att den inte följs åt av flera liknande helger. Mer fart och fläkt i mitt liv, tack! Ska nu njuta av Big Brother Live... Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback