Sover bort dagarna gör jag.

Idag sov jag till kl 14.00 lokal tid. Otroligt men sant.... Det började skymma när jag klev upp ur sängen. Funderar på om det kan bidraga till en vinterdepression att sova bort de få ljusa timmar vi begåvas med här uppe.
Flanerade på stan ett tag och försökte förstå hur det kan blåsa från alla håll i denna stad. Det ryktas att det är pga stan är uppbyggd som Rom, vad vet  jag...

Clas Ohlson fick äran att ha mig som kund idag med. Jag och alla medelålders män gick runt där och trivdes, är verkligen en myckt trevlig affär det där.

Ska färga mitt hår idag igen och hoppas även denna gång att jag kommer att se ut som tjejen på förpackningen när det är klart. Tyvärr brukar resultatet bli ett fläckigt badrum och en extrem hårfärg som lyser på fler mils håll. Jaja, vem vill vara en i mängden.

Träffade en kille som jag jobbade med i somras på stan idag. Det var mycket trevligt att se att han levde. Han är en fin man, en riktig gentleman och sådana har inte världen överbefolkats med.

Nu ska jag attackera håret. Kärlek åt er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback