Gbg and love

Tillbaka från Göteborg.....
Extrem tågresa, delad med min bästa vän dock. Det underlättade det hela.

Sammanfattning Göteborg:
Kom fram lördag morgon. Beundrade min vän som kom och mötte mig på Centralen och verkade glad som en fågel i en utrotningshotat träd. Kom hem till henne och fick smyga in då hennes lesbiska sambo är pedent när det gäller ljud. Åker åter på stan och spenderar en lördag i Göteborgs hektiska julhandel. Tack, men nej tack!!! Inget för mig igen, trots mina två år i staden.

Efter promenad i kaos samt allvarlig uppsyn i två timmar återväner vi till kärleksnästet och fixar oss i ordnig för besöket på flatfesten nr.1. Jag upptäcker snart att de homosexuella tjejerna är extremt lika oss på typ alla sätt utom ett: De är desperata efter en kvinnas uppmärksamhet. Mycket intressant!!!!!
Jag och min kompis vi går på Respekt, ett ställe i Göteborg och roar oss för fulla muggar. Mycket trevligt med inte så som jag önskar att kvällen ska sluta! :-(

Söndag: Vilodag med lesbisk tjej i hennes bäddsoffa. Inget av intresse händer. Sara somnar tidigt.

Måndag: Spenderar halva dagen på Skopunkten och funderar över skomodet och meningen med livet. Kommer inte fram till något. Köper tre par skor. Min stora svaghet i livet.... Illa... Hjälper Hella med lite tårtot till hennes sista dag och åker hem ett varv. Åker tillbaka och får vara med om Göteborgs första snöfall som orsakar div erse utrop och lyckortjut. Unbelieveable!!!! Spenderar aftonen på Diamond Dogs och misstänker starkt att de "stor starka" som serverats oss är folköl. :-((((

Tisdag: Ännu en dag då min vän jobbar. Dock sin sista dag!! Besökte mitt gamla jobb på ett cafe bara för att se att allt är som när jag slutade. Saknar dock tjejerna.
Efter detta sökte jag upp min gode vän Daniel som sakta försökte frigöra sig från mina andra arbetskamrater. Vi besökte Bryggeriet till akkompanjemang av "Jul, jul, strålande jul". Detta gjorde oss endast derimerade så vi drog oss snabbt vidare till Diamond Dogs som förvisso hade Världens Roligaste TP-spel. Icke att förglömma! Efter ett tack hockade vi upp med ett annat gäng som föreslog Keybar. Grymt!!

Club Bagheera på tisdagar och det innebär hiphop vilket jag uppenbarligen avgudar. Jag ljög många meningar där.... *ler* Daniel och jag drog hem vid halv tre. Jag fick sova i sängen, han  sov i soffan. Vilken gentleman!!!! Sen var det onsdag och hemåkning.

Jag har tänkt på min föredettaen hel del under denna tid. No doubt about that! Men hur kul har de nya människorna tyckt att jag är- Förmodligen hur kul som helst då en tjej ville berätta om sin extrema avundsjuka för mina bröst och en annan man uttryckte sin vilja om att bli min man. Dock inget som föll mig i smaken! Still a virgin! He. eller i alla fall nästan!

Lång blogg denna gång och under Shiraz-druvans-påverkan! Love to you all!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback